ایمن کپی

ساعات کاری

شنبه - چهارشنبه: 8.00 -17.00
ایمن تکثیر

شماره تماس

+98-21-66203084
ایمن تکثیر

پست الکترونیک

info@imentaksir.com

با توجه به اینکه دستگاه فتوکپی زیراکس دارای سیستم و عملکرد پیچیده سخت افزاری و نرم افزاری است، یکی از مسائل مهمی که پس از خرید دستگاه فتوکپی زیراکس می بایست به آن توجه کرد، سرویس های دوره ای منظم آن ها می باشد. گاهی اوقات هنگام استفاده از چاپگر، دستگاه فتوکپی و یا پرینتر های رومیزی، ممکن است کاربران با برخی از مشکلات هنگام استفاده از دستگاه روبرو شوند. علاوه بر این برای کارآمد تر شدن این دستگاه ها و جلوگیری از آسیب های جدی به آن ها، همانند تمامی دستگاه های الکترونیکی نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارند که در برخی مواقع آموزش های لازم این موارد به کاربر می تواند تا حدود زیادی از مشکلات را برطرف سازد. اما در برخی از مواقع نیاز به بررسی و سرویس دستگاه فتوکپی توسط تکنسین های آشنا به انواع دستگاه فتوکپی زیراکس یا سایر برند ها می باشد که خدمات پس از فروش شرکت ایمن تکثیر عرفان با اعزام کارشناس قادر به حل چنین مواردی خواهد بود.


سرویس های دوره ای چاپگر ها و دستگاه فتوکپی

دستگاه های پرینتر و فتوکپی نیازمند سرویس های دوره ای منظم جهت کارکرد صحیح و اصولی می باشند. چنانچه این سرویس ها به موقع انجام نشود و تعویض قطعات مصرفی در زمان تعیین شده انجام نگیرد، احتمال آسیب جدی به دستگاه وجود دارد. ما در تیم خدمات پس از فروش شرکت ایمن تکثیر عرفان بر اساس نیاز مشتریان گرامی اقدام به انجام سرویس های دوره ای و یا تعویض قطعات مصرفی می نماییم. همچنین در صورتی که کاربر آشنا به انجام برخی از خدمات از قبیل تعویض قطعات باشد، می تواند تنها با یک تماس با ما قطعات مصرفی مورد نظر (کارتریج، تونر، درام و...) خود را به صورت اورجینال از ما بخواهد تا در مدت زمان کوتاه لوازم و قطعات در محل تحویل فرد گردد. بنابراین جهت تامین و خرید قطعات مصرفی دستگاه فتوکپی و پرینتر زیراکس و یا به روزرسانی دستگاه و بازسازی آن ها می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایمن تکثیر عرفان در ارتباط باشید.


خدمات پس از فروش به صورت غیر حضوری

شرکت ایمن تکثیر عرفان جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از اتلاف زمان پاسخگوی تمامی نیاز ها و سوالات شما در خصوص انواع دستگاه فتوکپی به صورت غیر حضوری خواهد بود. چنانچه در روش استفاده از دستگاه دچار مشکل هستید و یا دستگاه دچار مشکل نرم افزاری شده باشد، می توانید به صورت غیر حضوری و تنها با یک تماس با ما، مشکل خود را به کارشناسان ما مطرح نمایید تا تیم خدمات پس از فروش اقدام به حل مشکل شما نمایند. این مرکز با در اختیار داشتن مهندسین سرویس با تجربه و دوره دیده دارای مدارک معتبر زیراکس بین المل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


در مرکز خدمات پس از فروش ایمن تکثیر عرفان، ما برای نیازهای فنی شما راه حل های بلادرنگ ارائه می دهیم. بهترین نکته در مورد خدمات ما این است که نیازی نیست وقت خود را برای جستجوی مرکز خدمات تلف کنید. ما می توانیم مسائل و مشکلات دستگاه را از راه دور برطرف کنیم. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش فتوکپی زیراکس


خدمات پس از فروش به صورت حضوری

در تمامی روز های سال حتی ایام تعطیل شما می توانید تنها با یک تماس با شرکت، نیاز ها و مشکلات خود را در خصوص ایرادات فنی دستگاه فتوکپی زیراکس مطرح نموده تا تیم کارشناس ما در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری در محل حاضر و اقدام به برطرف نمودن ایرادات و مشکلات دستگاه شما نمایند. چنانچه مشکل و ایرادات در محل قابل حل باشند، تکنسین های مربوطه در مدت زمان کوتاه اقدام به برطرف سازی ایرادات می نمایند و در صورت ایرادات کلی دستگاه به واحد تعمیرات اعزام و پس از حل ایرادات مجددا به محل اعزام خواهد شد.


کلیه خدمات مجموعه ایمن تکثیر عرفان با توجه به اهمیت اولویت نیاز مشتری در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ارائه خواهد شد. جهت ارتباط با واحد خدمات پس از فروش می توانید بصورت شبانه روزی با واحد تعمیر شرکت ایمن تکثیر عرفان تماس بگیرید تا به کمک و یاری شما در خصوص مشکلات دستگاه بپردازند.


فروش مواد و قطعات مصرفی اورجینال

از جمله مشکلات رایج انواع دستگاه فتوکپی که امروزه شاهد آن هستیم، فروش مواد و قطعات مصرفی تقلبی و یا قطعاتی با برند های نا معتبر است که به سبب استفاده از اینگونه قطعات، دستگاه دچار مشکل و ایرادات فنی بسیار جدی می شوند. ما در شرکت ایمن تکثیر عرفان کلیه قطعات مصرفی مورد نیاز برای دستگاه ها را به صورت اصل و اورجینال وارد نموده و مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید آن ها نمایند.


ارائه سرویس توسط مهندسین دوره دیده زیراکس بین الملل

یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص خرید دستگاه فتوکپی زیراکس و تعمیر و نگهداری از این دستگاه ها می بایست به آن توجه کرد این است که دستگاه های فتوکپی زیراکس به دلیل پیچیدگی های سخت افزاری جهت تعمیر و نگهداری آن ها، نیازمند تکنسین و متخصصین آشنا به این دستگاه ها می باشند. با توجه به این که امروزه شاهد وجود شرکت های متفرقه جهت تعمیرات این دست از دستگاه ها هستیم، امکان آسیب دیدن دستگاه به دلیل عدم آشنایی به دستگاه های فتوکپی زیراکس افزایش یافته است که این دست از آسیب ها ممکن است سبب بروز ایرادات فنی بیشتر و زیان مالی برای مصرف کننده شود.


شرکت ایمن تکثیر عرفان به عنوان تنها شرکت در ایران که دارای مهندسین و تکنسین های آموزش دیده تحت شرکت زیراکس بین الملل و همچنین دارای مدارک فنی شرکت زیراکس تنها و بهترین گزینه برای انجام امور تعمیرات تخصصی و سرویس پرینتر های زیراکس در ایران می باشند. بنابراین در صورت نیاز به خدمات پس از فروش و یا تعمیرات دستگاه های زیراکس می توانید با کارشناسان ما در شرکت ایمن تکثیر عرفان در ارتباط باشید تا ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و بدون هرگونه آسیب به دستگاه انجام شود.


در پایان جهت مشاوره، آموزش و یا سایر خدمات پس از فروش از جمله خرید قطعات مصرفی و یا تعمیر انواع مدل های فتوکپی زیراکس و... می توانید از طریق تلفن تماس، شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. تنها هدف ما رضایت مشتریان می باشد.

خدمات پس از فروش دستگاه های فتوکپی